Klauzula Informacyjna o Agencie
NAZWA AGENTA
ADVISER Sebastian Sienkiewicz
RODZAJ AGENTA
Agent ubezpieczeniowy – multiagent
(działający na rzecz wielu zakładów ubezpieczeń)
SIEDZIBA AGENTA
ul. Bielska 15
43-190 Mikołów
ZAKŁADY UBEZPIECZEŃ NA RZECZ KTÓRYCH DZIAŁA AGENT (NAZWA)
- WIENNER TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ S.A.
- PZU S.A.
- PZU ŻYCIE S.A.
- SOPOCKIE TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ ERGO HESTIA S.A.
- SOPOCKIE TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ NA ŻYCIE ERGO HESTIA S.A.
- TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ I REASEKURACJI WARTA S.A.
- TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ NA ŻYCIE WARTA S.A.
- TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ INTER POLSKA S.A.
- TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ INTERRISK S.A. VIENNA INSURANCE GROUP
- UNIQA TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ NA ŻYCIE S.A.
- UNIQA TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ S.A.
- VIENNA LIFE TU NA ŻYCIE SA
NR WPISU DO REJESTRU AGENTÓW UBEZPIECZENIOWYCH
11146135/A
ADRES STRONY INTERNETOWEJ REJESTRU
https://rpu.knf.gov.pl/
SPOSÓB SPRAWDZENIA WPISU DO REJESTRU
Użycie opcji „szukaj agenta” oraz wpisanie danych agenta w pola wyszukiwania, dostępne na wskazanej powyżej stronie.
CHARAKTER WYNAGRODZENIA OTRZYMYWANEGO PRZEZ AGENTA
W ZWIĄZKU Z PROPONOWANYM ZAWARCIEM UMOWY UBEZPIECZENIA
Agent ubezpieczeniowy otrzymuje wynagrodzenie prowizyjne, płatne przez ubezpieczyciela – twórcę produktu, które jest uzależnione od liczby sprzedanych umów ubezpieczenia oraz zakresu ochrony ubezpieczeniowej w konkretnej umowie.
Agent ubezpieczeniowy może otrzymywać dodatkowe wynagrodzenie w postaci nagród rzeczowych lub finansowych w przypadku konkursów lub promocji organizowanych przez ubezpieczyciela – twórcę produktu, w tym także za sprzedaż konkretnych produktów.
MOŻLIWOŚĆ ZŁOŻENIA REKLAMACJI
W zakresie niezwiązanym z udzielaną przez ubezpieczyciela – twórcę produktu ochroną ubezpieczeniową klient agenta ma możliwość złożenia reklamacji bezpośrednio do agenta:
- mailowo na adres: UBEZPIECZENIA@ADVISER.ORG.PL,
- pisemnie na adres: ul. Bielska 15, 43-190 Mikołów (z dopiskiem „reklamacja”)
- ustnie (do protokołu): za pośrednictwem osoby, która proponowała zawarcie umowy ubezpieczenia w imieniu agenta.
W zakresie związanym z udzielaną ochroną ubezpieczeniową reklamacje należy kierować do ubezpieczyciela – twórcy produktu w sposób określony w warunkach ubezpieczenia lub karcie produktu.
MOŻLIWOŚĆ WNIESIENIA SKARGI
W przypadku naruszenia przez agenta obowiązków wynikających z przepisów prawa, w tym dotyczących dystrybucji ubezpieczeń, przysługuje klientowi agenta prawo do wniesienia skargi do Rzecznika Finansowego lub Komisji Nadzoru Finansowego.
MOŻLIWOŚĆ POZASĄDOWEGO ROZWIĄZYWANIA SPORÓW
Klient agenta ma możliwość pozasądowego rozstrzygania sporów z agentem, w tym poprzez złożenie wniosku o postępowanie mediacyjne do Rzecznika Finansowego.